Tuesday, June 26, 2012

owned by izzati imi at Tuesday, June 26, 2012

As salam.. hai. Hurm.. hari ini tak seindah yg aku sangkakan. Byk betul insiden yg manis, buruk, sedih dan mcm2 lagi. Senang cerita..bercampur-baur!

Terfikir sejenak, adakah aku yg bersalah? Persoalan di situ. (=.=)

Ok fine, kalau aku yg bersalah.. sila lah beritahu. Ini diam je. And bile aku diam pulak, tau nk tanya kenapa. Hurm...aku tak paham apa yg berlaku skrg ini. serious! Aku pun ada hati dan perasaan jugak kot. Iskkk...

Esok mlm, aku akn pulang ke negeri tercinta. Tak sabar kan nak bla dari sini. Hee.. itulah perasaan aku. Tapi sedih jugak. Sebab, selalunya bila aku balik, mesti akan ada ramai lg yg belum balik. Tapi, entah kenapa semester ni, aku pulak yg sayu melalak-lalak. Mungkin sebab pertama kali menghadapi masalah stor simpan barang penuh kot? Err.. memang x ada kena-mengena. Huu..

Ok..mata kuyu aku nie dah meamnggil-manggil utk tidur. Maklumlah, banyak menangis! Srrroooott... ok! Tu bunyi mucus dalam hidung. Hehe..

Selamat malam..! (^^)


-Nurizzati-

1 eaten cupcakes:

Lynn Yusuf said...

soobbbbbsssss!!! T.T

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
preciousgirl.copyright. Powered by Blogger.
 

ONE, TWO, GO.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea