Tuesday, June 26, 2012

2 jam sahaja

owned by izzati imi at Tuesday, June 26, 2012


As salam.. holaa!! Lagi 2 jam nak naik bus and then menuju ke rumahku syurgaku. Hehe. Suka + berdebar + sedih + sayu + gembira + marah.. macam macam ada.

Sedihnya sebab bila aku disini keseorangan. Suka pula sebab nak balik rumah. Sayu....sob sob sob sebab tak dapat menunaikan hajat utk ke rumah kwn dunia akhirat aku, ZUAZLYNN BT YUSUF. Mtk maaf sgt2 sis. Bukan niatku utk tidak ke rumah mu. Tapi, aku tidak mahu kedatangan ku menyusahkan dirimu. Maaf sangat2, Lynn. Please, jgn merajuk. Huuuuu. Gembira pula sebab sudah tamat perjalananku sebagai mahasiswi. Eh, belum habis lagi. Sambung balik... mahasiswi Tahun 3 lah. hehe. Baru student year 3. Mcm dh last year student je kn. Hehe. Ape2 pun bersyukur kerana keadaan aku masih lg baik di sini. Walaupun mcm2 halangan spjg semester, tp byk juge memberi pngalaman yg manis utk aku.

Oklah, hampir pukul 6.30 ptg. Aku mahu bersiram dahulu. Sebab pukul 7.30 mlm aku perlu bertolak dr hostel ini utk ke stesen bus. Doakan perjalanan aku ke Johor selamat dan dalam lindungan ALLAH ye kwn2. Aminnnn.

0 eaten cupcakes:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
preciousgirl.copyright. Powered by Blogger.
 

ONE, TWO, GO.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea