Monday, December 22, 2014

Permulaan baru. Hidup baru.

owned by izzati imi at Monday, December 22, 2014

Lama x jengah blog saya nie. Bila baca balik post2 lama rase mcm 'kebudak-budakkan' pulak saya nie. Hehe. Tak pelah. People change through the time. Kan.

Alhamdulillah, saya dah pun officially graduated. 27 Oktober 2013 tarikh bersejarah saya terima segulung ijazah. Bertemankan ibu dan ayah dan jugak adik kesayangan saya dtg ke bumi Kelantan yang banyak sangat kenangan pahit manis spjang saya menuntut ilmu di sana.

Sekarang,dah setahun saya bergelar pekerja. Tapi, even dah bekerja still kita tetap digelar pelajar. Belajar bekerja totally yang sangat lain dan mencabarnya. Cabarannya..phewww..jangan cakap laa. Stress! Seronok pun ada! Hehe. Well, anggap itu sebagai pengalaman hidup yang sekali sahaja kita akan dapat.

Sebenarnya, x tau nak cerita apa ni. Tu yang ayat skema semacam je kan. Haha. okla, nak memasak kejap. Hari ni masak asam pedas ikan merahhh marii! Jumpa lagi!!!

xoxo. ;)

0 eaten cupcakes:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
preciousgirl.copyright. Powered by Blogger.
 

ONE, TWO, GO.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea